RC mikro expedice s Džípem Srní – 24.05.2014


Jako každým rokem se s kamarády scházíme na Šumavě a tak tomu bylo i tento rok. U mne bohužel nevyšla účast přes celý prodloužený víkend ale jen na jeden den.Tak mne napadlo místo kola a turistiky vzít sebou Džípa a trošku si zajezdit, protože v Šumavském kraji je krásně a lesíky, kopečky jsou jako dělané pro RC expedičky.

DSC_2920

Nebylo nutné ani nějak moc přemýšlet, už jsem měl dopředu vymyšleno že auto potrápím v kopečcích za plavebním kanálem (pro ty kdo nezná je to  Vchynicko Tetovský plavební kanál) takže už se těším až přejedu mostík vystavěný v roce 1800. To se také stalo a vydal jsem se od Starého Srní směrem na Hauswaldskou kapli. Už při odbočení do lesíka při stoupání ke kanálu si auto a já pěkně užívalo lesního porostu a změn povrchů.

U plavebního kanálu, který jsem přešel směrem do vnitra lesa jsem  si určil směr na kopeček Kostelní vrch a zde jsem se doslova vyřádil. Nádherné mechové podloží, kopce, kameny, větvě větvičky a spadlé stromy dávali autu pěkně zabrat a vydržel jsem zde se kochat Šumavskou přírodou. Boží ruka zasáhla a auto posunulo cca jen 2x, takže se dát říci že Džípa zase nezklamal a skoro všude se vydrápal. Při zpáteční cestě domů jsem si ještě zastavil na řece Otavě kde jsem si trochu zabrodil a  auto umyl, bylo to sice krátké ale pěkné odreagování.

Kdo má zájem dejte si kafčo sedněte si a v klidu si zapněte zkrácené videjko z mikroexpedice stojí to opravdu za to.

Celá expedice na Rajčeti

Videjko z expedice:

Zde info z trackování trasy :
Délka: 3,5km
Průměrná (maximální) rychlost: 1,3km/h (5,7 km/h)
Čas celkový (pouze pohyb): 2h 37 m (1h 00m)
Max/ Min výška: 1017m (882m)
Baterie 1 : zbylo 30% kapacity
Baterie 2 : zbylo 70% kapacity

Další aktivity RC 4×4 expedic zde http://www.rc4x4.cz/

FOTO: Axial SCX10 Jeep Rubicon – „Džíp z BRD“ – Cesta časem

Axial SCX10 Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon KIT – 1.výběr

Axial SCX10 Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon KIT – 2.Stavba Džípa

Axial SCX10 Jeep® Wrangler Unlimited Rubicon KIT – 3.Provoz Džípa

2 komentáře: „RC mikro expedice s Džípem Srní – 24.05.2014

  1. Ahoj Rosťo.
    Pěkné foto i video. A mazlík samozřejmě. 🙂
    Rád bych, kdyby jsi mi napsal na Tebe kontakt.
    Nerad jezdím RC sám.
    Bob (Ž….)

Napsat komentář